Реклама на вітринах добре помітна завдяки великим площинам і багатству художніх прийомів, які можна реалізувати на них. Вітрина — це дуже важливий засіб позиціонування бренда на ринку, могутній інструмент формування у споживача уявлення про асортимент і якість товару чи послуг. Правильне оформлення вітрин сприяє притягненню потенційних клієнтів, формує імідж елітного чи масового об'єкту споживчого інтересу. Крім цього, оформлення вітрини магазину може служити допоміжним інструментом ціноутворення і формування загальної маркетингової політики компанії.
Оформити вітрини можна в декілька способів:
Спосіб перший: нанесення реклами вініловими самоклеючими плівками. Термін використання всередині приміщення практично необмежений. При використанні плівки ззовні її термін придатності не менше 3 років. Плівки наносяться методом аплікації.
Спосіб другий: якщо зображення має більше трьох кольорів, тоді краще застосовувати метод повноколірного широкоформатного друку.
Спосіб третій: зображення із перфорованої плівки One Way Vision. Зовнішня сторона вітрини чи скляного фасаду заклеюється перфорованою плівкою з надрукованим зображенням. При цьому, через плівку буде видно вулицю, а скло набуває ефекту тонування.
І ще один дуже важливий плюс такої реклами — вона, як правило, не потребує реєстрації.