ra@mimino.ua 55818422

(032) 297-01-00

(032) 294-97-89

(067) 679-56-75 (063) 397-01-00

Сувенірна продукція

Сувенірна продукція – це візитна картка вашої компанії для партнерів, співробітників і особливо конкурентів. Сувеніром стає будь-який предмет, на який нанесено логотип чи фірмовий знак вашої компанії.

Сувенірна продукція сьогодні – це невід’ємна частина маркетингової стратегії будь-якої компанії. У перекладі з французької «souvenir» ― це подарунок на пам'ять. У рекламі це нагадування про вас і ваш бізнес. В конкурентній боротьбі ваш небанальний сувенір з фірмовим логотипом у клієнта може стати аргументом на вашу користь. Вручаючи своїм клієнтам і партнерам сувенір з вашим фірмовим знаком, ви не лише робите подарунок, але інформуєте його про себе. Чим цікавіший і незвичніший ваш сувенір – тим більше ймовірності, що запам’ятається як творча компанія, що підходить до справ в найменших деталях.

Рекламні сувеніри (корпоративні сувеніри) повинні:

1. Містити інформацію про Вас і Ваш продукт.

2. Одночасно поєднувати в собі звичність і новизну.

3. Викликати виключно приємні враження і асоціюватися лише з позитивними емоціями.


Класифікація сувенірної продукції може бути дуже різноманітною. В першу чергу варто класифікувати її за призначенням:

1. Промо-сувеніри. Пряме призначення цього виду сувенірів ― збільшення рівня продажу компанії. Ручки, блокноти, запальнички, значки з фірмовою символікою ― такі сувеніри дарують в першу чергу споживачам товарів і послуг компанії, а не партнерам чи колегам. Найчастіше таку продукцію можна зустріти на різноманітних промоакціях. Такого роду сувеніри, як правило, замовляють величезними тиражами, а роздають також на виставках і презентаціях, в яких бере участь компанія.

2. Бізнес-сувеніри. Друга категорія сувенірної продукції призначена для потенційних чи вже наявних партнерів по бізнесу. Основною метою подібних сувенірів є приваблення і підтримка інтересу партнерів до компанії, а також звичайний прояв хорошого ставлення до бізнес-парнера. Такі сувеніри ще прийнято називати бізнес-подарунками, і їх дарують, в основному, на ділових зустрічах. Слід враховувати, що бізнес-сувенір не повинен бути надто широко розтиражованим, тобто його цільова аудиторія по можливості обмежується партнерами і, можливо, власними співробітниками, але не звичайними “відвідувачами виставки”.

До бізнес-сувенірів також належать корпоративні подарунки для співробітників своєї ж фірми. Таким сувеніром може бути будь-що, від календарів і щоденників, до бейсболок і футболок.

3. VIP-сувеніри. Це ексклюзивні і частіше всього дорогі подарунки, які замовляються в єдиному екземплярі для конкретної людини. До таких подарунків можуть відноситися дорогі вази, ручки, статуетки і т.д. Основною рисою, яка відрізняє VIP-сувеніри від інших, є їх ексклюзивність.


Сучасні технології виготовлення сувенірної продукції Сучасні технології дозволяють наносити фірмову символіку практично на будь-які предмети і будь-яким тиражем: від бізнес-сувенірів (папки, портфелі, органайзери, планінги) і функціональних предметів (ручки, запальнички, брелки, горнята, пакети) до футболок, прапорів і транспорантів. Способів нанесення декілька ― це друк (тамподрук, шовкографія, деколь), вишивка, тиснення, лазерне гравіювання.



  • Парасолі з надру
  • ком. 36 видів
  • Кераміка + деколь
  • Ручки з надруком
  • Прапори
  • Прапорці
  • Виготовлення об'ємних наклейок
  • Рекламний текстиль
  • Надрук на спортивному одязі
  • Ексклюзивний жіночий промо одяг
  • Надрук на промо одязі
  • надрук на спецодязі