ra@mimino.ua 55818422

(032) 297-01-00

(032) 294-97-89

(067) 679-56-75 (063) 397-01-00

Розробка логотипів та фірмового стилю

З розробки логотипу (емблеми) починається створення фірмового стилю підприємства, продукту. Це найбільш важкий і відповідальний етап. Перебуваючи на всіх ділових паперах і в рекламних акціях, логотип виконує роль візитної карточки. Від його якості залежить перше враження, яке складеться у Ваших потенційних партнерів і клієнтів.

Розробка логотипу являє собою один із важливих етапів маркетингової і рекламної політики фірми в просуванні бренду на ринок.

Слово “логотип” означає: ім'я, символ чи торгова марка, що розроблена для легкої впізнаваності. Логотип — це графічне представлення суті компанії. Він складається із символу, ілюстрації і/або графічного друкованого оформлення. У професійно розробленого логотипу є багато переваг. Логотип повинен приваблювати увагу. Саме він справляє перше враження, що, в свою чергу, є немало важливим для будь-якої компанії.

Існує три основних види логотипів, які можуть використовуватися як самостійно, так і в поєднанні:

1. Ілюстративні, що ілюструють діяльність компанії.

2. Графічні, що включають в себе елементи графіки, які часто абстрактно або в загальному показують діяльність компанії.

3. Текстові.

При розробці логотипів наша компанія керується такими основними вимогами:

– вимоги технологічного характеру. Дані вимоги повязані з технологічними аспектами нанесенням логотипу на вироби. Потрібно враховувати характер виробів, технологічний процес з тим, щоб при нанесенні логотипу на виріб не пошкодилася виразність, запам'ятовуваність і ступінь дії на покупця.

– вимоги по ефективності використання. Ця група вимог повязана з функцією індивідуалізації товарів і послуг через розпізнавальні можливості і оригінальність. Логотип повинен легко запам'ятовуватися і відтворюватися, тобто бути доволі лаконічним по формі і змісту.

 

Фірмовий стиль — це сукупність прийомів (графічних, колірних, акустичних, відео), які забезпечують єдність всім виробам фірми і рекламним заходам; покращують запам'ятовуваність і сприйняття покупцям, партнерам, незалежним спостерігачам не лише товарів фірми, але і всієї її діяльності; а також дозволяють ставити в противагу свої товари і діяльність товарам і діяльності конкурентів.

Фірмовий стиль це:

– засіб формування іміджу компанії

– Ваша індивідуальність, лице Вашої компанії

– Ваша перевага перед конкурентами

– Ваш успіх на ринку.

Фірмовий стиль складається з: товарного знаку, фірмових кольорів, фірмових шрифтів, фірмового блоку, слогана, рекламного символа фірми.

Фірмовий стиль можна розглядати в широкому і вузькому значенні:

– У вузькому значенні — це сукупність товарного знаку і його використання в оформленні ділових паперів і рекламних звернень. Більшість фірм у своїй діяльності обмежуються саме цим поняттям фірмового стилю.

– У широкому значенні — це використання єдиних принципів оформлення, колірних поєднань і образів для всіх форм реклами (в друці, на телебаченні, радіо), ділових паперів, технічної та інших видів документації, офісу, упаковки продукції, а також, інколи, і одягу співробітників.

Для чого ж необхідний фірмовий стиль?:

– для ідентифікації. Фірмовий стиль дозволяє споживачу легко впізнавати необхідний товар (фірму, послуги)

– для довіри

– реклами. Наявність фірмового стилю значно підвищує ефективність реклами.

Коли ж необхідно розробляти власний фірмовий стиль? З приводу цього існують різні думки. Одні думки полягають в тому, що фірмовий стиль потрібно починати розробляти як тільки створилася фірма. Інші ж — в міру накопичення достатньої кількості коштів і закріплення стійких напрямків діяльності. РА “Міміно” керується ж думкою про те, що фірмовий стиль доцільно починати розробляти з перших днів створення фірми і постійно приділяти увагу його розвитку.


Переглянути всі лого & стиль