Якісна поліграфія — це візитна картка фірми. Вона може носити як інформативний, так і рекламний характер. Однією із основних переваг рекламної поліграфії є її відносна дешевизна і достатньо велика інформативність, а також це хороше доповнення до рекламних кампаній в головних ЗМІ. Іншою перевагою рекламної поліграфії є тривалий час взаємодії з потенційним споживачем (ви можете зберігати необхідну для вас інформацію на листівці чи буклеті до тих пір, поки вона вам не стане в пригоді).
Слід пам'ятати, що іміджева поліграфічна продукція (перекидні календарі, каталоги, плакати), подарована споживачу, здатна привернути увагу вторинної аудиторії (партнерів, знайомих, родини).
Основні види рекламної поліграфії:
Буклет — як правило, це надрукований з двох сторін лист з одним або декількома згинами (біговкою). Тут присутня коротка інформація про продукт, послуги чи торгову марку. Часто являє собою компактний і недорогий варіант корпоративного проспекту, що розрахований на масову аудиторію.
Брошури — каталоги, які дозволяють отримати більш повну інформацію про товари чи послуги Вашої фірми, з використанням фотографій, детального опису продукту і цін.
Листівка — один із недорогих і ефективних рекламних носіїв. Мета рекламної листівки — донести до споживача інформацію про продукт чи послуги, сформувати інтерес і потребу на придбання товару. Календарик кишеньковий — це універсальний і найбільш масовий фірмовий сувенір, який може бути подарований як сам по собі, так і в пакеті з іншими рекламними матеріалами. Календарики кишенькові необхідні протягом цілого року, вони компактні і зручні у використанні.
Календар квартальний — це різновид настінних календарів, в яких на робочій поверхні представлена квартальна календарна сітка. Зручність і функціональність квартальних календарів забезпечує їх стабільну популярність у користувачів, що й сприяє розміщенню на них корпоративної реклами. Календар настінний — відноситься до розряду престижних сувенірів, спрямовані на підтримку позитивного іміджу компанії.
Календар настільний — це не лише діловий інструмент, але й частина облаштування робочого столу. Він постійно знаходиться перед очима людини, що й дозволяє легко запам'ятати розміщену на ньому рекламну інформацію.
Плакат — велике рекламне зображення. Розміщуються на щитах, на виставках, в магазинах. Їх завданням є сформувати у споживача відповідне ставлення до товару, показати його з кращої сторони, сприяти покупці.