Однією із послуг РА “Міміно” є розробка назв для компаній, товарів і послуг, так званий “неймінг”.
Ім'я бренда — це основа впізнаності і запам'ятовуваності торгової марки. Від того, наскільки ім'я бренда відповідає його характеру і сподіванням споживача, залежить комерційний успіх компанії, продукту чи послуг. Назва — це перше, що помічає споживач і часто основне, що впливає на прийняття рішення про покупку. Для цього вдала назва повинна бути не лише виразною і такою, що запам'ятовується, але і вирішувати цілий ряд маркетингових завдань і, перш за все, зрозуміло і грамотно відображати позиціонування бренду і доносити необхідну інформацію до цільової аудиторії бренду.
При розробці нових імен для організацій ми керуємося певними правилами:
– ім'я повинне позначати реальні поняття, повинне легко запам'ятовуватися
– воно повинне помітно відрізнятися від тих брендів, які вже існують
– ім'я не повинне включати в себе заборонені терміни і вирази.
Розробку назв (неймінг) наша компанія здійснює на основі бріфу замовника за допомогою методу мозгового штурму і власних креативних ідей. В результаті замовнику подається первинний список, який, як правило, включає 5-10 варіантів назв. Практикується розробка назв не лише на українській, але й на ряді європейських мов.
Слоган — це дивіз, що передає рекламне повідомлення в стиснутому вигляді; це слово або поєднання слів, що викликають певний візуальний образ. Слоган є важливою складовою фірмового стилю, рекламної і PR-політики. Це енергетика бренду, його філософія, що міститься в короткій фразі.
В умовах конкуренції слоган виступає хорошою можливістю для приваблення уваги потенційного покупця, стимулювання покупки товару чи послуг, оскільки він яскраво передає основну ідею рекламної кампанії.
За своєю функціональністю слогани можна поділити на дві групи: корпоративні та товарні. Товарні — розробляються для просування товарів чи послуг на ринок, корпоративні — націлені на створення позитивного іміджу самої компанії. Так як слогани читають частіше, ніж рекламний текст, то вони повинні приваблювати увагу аудиторії. У зв'язку з цим, слогани можуть містити унікальні торгівельні пропозиції, вказувати на переваги.
Здається, слоган — це коротка фраза, але його створення — це трудомісткий процес. При просуванні бренду на ринок без слогана не обійтися, так як це одна із тих складових, яка працює на імідж фірми, сприяє впізнаності, викликає емоції, а разом з ними певні позитивні асоціації. А тому слоган повинен бути унікальним.
РА “Міміно” на початковому етапі розробки слогану проводить обов'язковий аналіз діючих слоганів у даній товарній групі. На основі стратегії позиціонування здійснює розробку слогана. Замовникам представляється на вибір декілька варіантів.