ra@mimino.ua 55818422

(032) 297-01-00

(032) 294-97-89

(067) 679-56-75 (063) 397-01-00

Медіапланування та проведення рекламних кампаній

Медіапланування — планування рекламних кампаній, зміст якого зводиться до вибору оптимальної програми розміщення рекламного матеріалу.

На сьогоднішній день медіапланування є важливим інструментом прогнозування і аналізу, без знання якого працювати на ринку реклами в теперішній час складно.

Суть терміну — в поєднанні американського media, що позначає всі засоби розповсюдження реклами, включаючи будь-які засоби масової інформації і зовнішню рекламу, з будь-яким вітчизняним плануванням. Тобто йдеться про оптимальне планування рекламного бюджету при виборі каналів розміщення реклами. Інакше кажучи, про досягнення максимальної ефективності рекламної кампанії, оскільки без професійно “прорахованого” медіаплану будь-які розмови про ефективність реклами не мають змісту.

Медіаплан створюється для того, щоб донести рекламне повідомлення до певної частини населення, причому, протягом конкретного часу і відповідною кількістю разів, ефективних для досягнення мети рекламної кампанії.

При створенні правильного і дієвого медіаплану, для проведення рекламних кампаній, необхідно володіти певною інформацією:

1. Детальний опис товару чи послуги, що рекламується. Для медіапланування цілком достатньо знати призначення товару чи послуг, рівень цін на аналогічні товари чи послуги, позиції, що займають конкуренти.

2. Опис цільової аудиторії. Аудиторію можна позначити за соціально-демографічними ознаками, за споживчими перевагам, за стилем життя, за мотивацією.

3. Територія кампанії. Кампанія може бути регіональною, національною, міжнародною, може охоплювати один чи декілька регіонів.

4. Термін проведення кампанії. Рекламну кампанію є зміст координувати зі сезонними коливаннями попиту на товар, що рекламується.

5. Бюджет медіапланування. В основному замовник виходить із реальних матеріальних можливостей на даний момент. Тобто на рекламу витрачають саме стільки, скільки не шкода, або стільки, скільки є можливість витратити.