На сьогоднішній день для власників торгових марок все більшого попиту і рентабельності набуває розвиток упаковки як інструменту просування бренду. За оцінками виробників, лише зміна упаковки викликає ріст продаж на 5-30%. Тому вкладення капіталу в упаковку з достойною грошовою винагородою повертається за рахунок продажів, як наслідок, збільшення прибутку.
Упаковка — це елемент бренду, який відіграє важливу маркетингову роль. Грамотно розроблена упаковка, вирішує декілька важливих завдань:
по-перше, упаковка є носієм символіки бренду — логотипу;
по-друге, дизайн упаковки — це інструмент виділення бренду з конкурентного середовища;
по-третє, упаковка — це носій ідеології бренду;
по-четверте, дизайн упаковки — важливий інформаційний носій, який може “розповісти” про продукт.
Успіх товару залежить в найбільшій мірі від дизайну упаковки. Незалежно від того, якій конструкції упаковки ви віддасте свою перевагу, висока якість друку і сучасний креативний дизайн є обов'язковими. Саме дизайн в поєднанні з якісним друком здатний привабити увагу потенційного споживача вашої продукції.
Упаковка діє на людей так, що свідомість цього не сприймає. Тільки після того, як людині інтуїтивно сподобається дизайн упаковки, вона наважиться прочитати практичну інформацію, оцінити її місцість і надійність.
Метою упаковки є привабити і одночасно викликати довіру. Будь-який товар має потребу в розробці дизайну кольорової, оригінальної і такої, що запам'ятовується упаковки. Емоції, що виникають при взаємодії з упаковкою, мотивують до придбання продукту і породжують прив'язаність до бренду. Звідси і виникає головне завдання розробки дизайну упаковки — сформувати прихильне ставлення кінцевого споживача до конкретного товару. І так як дизайн упаковки — є одним із основних інструментів мотивації здійснення покупки, є тим, що покупець бачить в першу чергу, то саме ним найшвидше і найефективніше привертати увагу клієнта і тим самим стимулювати до здійснення покупки.
Щоб створити ефективний дизайн упаковки, єдиного креативу недостатньо. Розробка дизайну упаковки – це суміш розрахунку і стилю, маркетингу і творчості. Розробка дизайну упаковки повинна відбуватися в строгій відповідності з ідеологією бренду, лише тоді вона буде “працювати” на кінцеву мету — на збільшення об'ємів продажів.